luni, 1 martie 2010

Martisoare colorate..


Am asteptat primvara asta.. Astept si culorile ei vii si pline de viata, dar pana atunci am colorat eu putin atmosfera..
Detalii mai jos:
Mostra 1
Mostra 2
Mostra 3
Mostra 4
Majoritatea martisoarelor de anul acesta au fost facute prin "stampilare" cu diferite motive - flori sau fluturi sau inimi.. E greu sa fii original, mai ales daca nu ai nici timp prea mult la dispozitie sau trebuie sa faci foarte multe.. Totusi am facut si cateva frunzulite cu flori sau buburuze aducatoare de noroc.. Ideea e ca nu sunt 2 la fel.. si sper sa faca fericite cateva doamne si domnisoare.
O primavara frumoasa tuturor!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hi,

Cele stampilate imi plac mult, mult :)
Sper ca au adus zambete multor doamne/domnisoare doritoare de coloare.

PS: ai putea sa imi spui de unde ai luat stamp-urile? :p

Spor!

Dana Adeana spunea...

De pe ebay.. e pachetul "fruhling" = primavara.
Cauta "stempel fruhling" sau ce anotimp vrei tu pe ebay.de

Laura spunea...

WOW foarte frumos tot ce faci!!!
Ti-am adaugat blogul pe Scrapper in Romania. Un nou blog dedicat exclusiv artistilor de handmade romani de pretutindeni. Sper sa ne vedem acolo.:)

Laura

Zebru spunea...

:) premiatu-te-am, nasturico! :) vezi tu ce faci cu premiul acum :)) hugs.