luni, 28 septembrie 2009

O nunta cu nasturi..

Nu stiu daca lumea se astepta la altceva.. dar, am vrut sa am nasturi si la nunta.. Ca doar sunt pasiunea mea.. sau s-au transformat fara sa-mi dau seama intr-o pasiune si am ajuns sa-i vanez peste tot.. si in toate vacantele, in loc sa ma uit si eu la haine sau bijuterii cum fac toate fetele, eu caut nasturi.. :)
Ce sa fac daca imi plac? Imi place sa-i vad la gramada, nu prea ma dau in vant dupa cei ordonati in cutiutele lor.. imi plac cei amestecati, verde langa mov si albastru, galben langa maro, rosu si portocaliu.. In cutiile cu nasturi parca toti se suporta si se potrivesc.. nu te mai gandesti ca nu prea se potrivesc..
Si am vrut sa am altfel de nunta.. nu am vrut scaune imbracate cu material rosu, legate cu funda alba, cu margele colorate pe masa si lumanari peste tot.. Am vrut sa arate sala ca la nunta, dar alt gen de nunta.. fara sa fie prea incarcata..

Dar, sa revin la nunta.. Asa cum ziceam, am avut o nunta cu nasturi.. La cununia civila am purtat cercei din nasturi si poseta alba cu nasturi verzi..
Rochia de mireasa a avut nasturi pe decolteu in fata..

si in spate..

Piaptanul de care era prins voalul avea si el nasturi.. Nasturi mici albi am cusut si pe voal.. (inca nu am poze cu detaliile astea).

Decorul de pe mese a fost cu flori kusudama (pe jumatate, din lipsa de timp), lumanari si nasturi..

Fiecare invitat a avut un servet decorat cu o banda de culoare verde sau mov prinse cu un nasture, dupa cum se poate vedea..
Nasturi mici verzi si mov au fost "aruncati" intamplator pe masa tortului si pe tort :)



Am uitat sa spun de floricelele din fetru pentru toate doamnele invitate (sper ca au fost destule).. pe unele am apucat sa cos nasturei mici..



Aveam in plan sa lipesc nasturi si pe meniuri, dar cine a mai avut timp de asa ceva? Sau carduri cu numele invitatilor.. sau panoul cu poze cu noi de cand suntem mici si pana in prezent.. hmm.. poate facem la botez :D

Cam asta ar fi nunta cu nasturi.. sper sa inspir lumea si eu, asa cum m-au inspirat altii pe mine si sa aveti curaj sa indrazniti si sa folositi orice pasiune de-a voastra in ziua aceea, care se vrea una dintre cele mai speciale.. Se poate face orice.. absolut orice..
Daca iti place muntele, poti folosi floricele de colt (nu naturale), franghie, bocanci, manusi sau caciula pentru decor.. daca-ti place marea, poti folosi scoici, culoarea albastra, franghie, sticla cu mesaj sau bucati de sticla "prelucrate" de mare, nisip si tot ce tine de mare.. Daca-ti place un film anume, poti folosi detalii din film.. sau dintr-o piesa de teatru sau dintr-un videoclip.. Daca-ti plac benzile desenate, poti sa trimiti o invitatie cu povestea voastra desenata pe o banda, colt despre voi intruchipand personajele preferate..

3 comentarii:

dragonfly spunea...

buna...facem un schimb de linkuri?

Dana Adeana spunea...

Da.. :)
Acum am vazut comentariul..

Mariana spunea...

Foarte, foarte frumos! Şi original!