marți, 20 ianuarie 2009

Princess Leia is back!!

Acesta a fost costumul meu la petrecerea de Craciun - Personaje de film.. Am facut rochia dintr-o bucata alba de material (cam 2m) dupa poze si descrieri ale fanilor Star Wars, nu mi-a iesit foarte bine partea de la gat, dar am purtat o helanca alba pe dedesubt si a aratat ca-n film.. :)
Centura mi-a dat cel mai mult de lucru pentru ca a trebuit sa improvizez cel mai mult.. pana la urma am "imbracat" o bucata lata de elastic cu material alb, am cusut octogoanele (pregatite cu folie argintie) si apoi am batut capsele.. Cizmele albe le-am imprumutat, iar peruca am cumparat-o de aici - era o varianta de printesa, dar am desfacut cozile, le-am impletit inca o data si le-am cusut in forma finala - nicio agrafa n-a tinut aceasta coafura.. :) Ma intreb cum au facut in film..
Asta trebuia sa iasa..



Si asa a iesit la mine.. :)

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer

Niciun comentariu: